Skip to content
Menu
  • #415 (bez tytułu)
  • #418 (bez tytułu)
  • #420 (bez tytułu)
  • #422 (bez tytułu)
  • #424 (bez tytułu)
  • #426 (bez tytułu)
  • #428 (bez tytułu)
  • #430 (bez tytułu)
  • #432 (bez tytułu)
  • #434 (bez tytułu)
  • #436 (bez tytułu)

6. Piotr, który pracuje w dziale obsługi klienta, poprosił klienta o obustronny skan dowodu osobistego w celu zrealizowania reklamacji towaru. Czy postąpił słusznie?

a. Tak, o ile odebrał wcześniej od klienta zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.

b. Nie, ponieważ informacje w dowodzie osobistym zawierają tzw. dane wrażliwe.

c. Nie, ponieważ złamał zasadę minimalizacji danych i odebrał dane nieistotne z punktu widzenia reklamacji.

Ostatnie wpisy

  • 21 marca – pierwszy dzień wiosny. Co także obchodzimy tego dnia?
  • Międzynarodowy Dzień Kobiet
  • Światowy Dzień Bezdomnych Zwierząt
  • Światowy Dzień Wody
  • Coraz więcej ofiar przemocy domowej. Jak ją rozpoznać i znaleźć pomoc?

Najnowsze komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Archiwa

  • marzec 2023
  • luty 2023
  • październik 2021

Kategorie

  • Inne
  • Kultura
  • Mieszkania
  • Moda
  • Rozrywka
  • Wiadomości
  • Zwierzęta
©2023 | Powered by WordPress & Superb Themes